Saga är nu hemma igen

Direkt när jag kom hem från Falun mötte jag upp Eliana från Mora Klätterklubb. Hon hade med sig sin bror och tillsammans gick vi till trädet Saga satt i. Detta träd var bättre än det förra eftersom detta var ett äldre träd och lättare att klättra i. Hon fick tag i Saga den här gången och kunde få ner henne i väskan. Väl hemma släppte jag ut henne och man kunde se hur glad hon var. Hon skrek och skrek efter mat men får nöja sig med majsvälling idag. De andra katterna visade inte samma reaktion som henne. De fräser så fort hon närmar sig men snart sover de nog tillsammans igen.

Pia vill ha med oss på bloggen i dt.se igen. Kul tycker vi och skickade två bilder som hon efterfrågade. Imorgon kan ni nog läsa om oss i bloggen. Gå in på dt.se och sen blogg och sen är det bara att välja Pias blogg.

Här är mailet från Pia efter att jag berättat att Saga är hemma igen:

Hej Linda!

Vilken lycka!!! Jag blir så glad att jag tårarna nästan kommer.

Kan du inte försöka ta en bild, där jag får se hennes söta ansikte
och möta hennes blick.

Helst skulle jag vilja ha en gosig bild på dig och henne. Har du
någon som kan hjälpa dig med det.

Vill så gärna berätta, det gör människor så glada, och vilken tur att
du inte gav upp.

Du är helt klart ett föredöme och en underbar matte.

Bästa hälsningar Pia



Kommentarer
Postat av: Elle

Åh vilken lycka! Vad glad jag blev för eran skull när jag såg överskriften på inlägget! Det måste kännas underbart att ha henne hemma igen efter en så lång tid ifrån varandra! Ge henne massor av kramar och pussar från mig! :D

Och Grattis till teoriprovet! Jag tyckte att det var det mest nervösa momentet, när jag satt i väntrummet på trafikverket var jag så nervös att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, så jag satt kvar... :P Men före uppkörningen efteråt (jag gjorde båda samma dag!) var jag inte det minsta nervös alls! Det kommer säkert att gå bra för dig också! Lycka till!

Kramar

2010-10-14 @ 21:40:27
URL: http://eldey.webblogg.se/garpur
Postat av: Fröken Viktig

Åååå vad härligt att sagan fick ett lyckligt slut. Var rädd om den lilla tjejen nu och släpp inte ut henne så hon fastnar i nya träd. Nu får ni mysa ordentligt hela helgen :)

2010-10-15 @ 08:44:49
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Claran

Så söt!^^

2010-11-03 @ 14:14:49
URL: http://www.baraclaran.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0