Nu finns det ingen återvändo

Dagens körlektion är över och imorgon klockan 10.45 gäller det! Dags för uppkörningen, det sista provet att klara innan man har sitt körkort! Skulle jag klara det på första försöket ska jag fasen köpa en tårta till körlärarna, haha. Körningen känns bra men det är fortfarande några slarvfel som spökar emellanåt. Detta kan bli mitt fall. Lyckas jag bara hålla koncentrationen imorgon och uppmärksamheten samt nerverna under styr, ja, då tror jag att jag klarar det! Men jag känner mig själv och jag kommer att vara sjukt nervös imorgonbitti, så nervös att jag kommer att bli illamående och inte kunna få i mig någon frukost, vilket kommer vara extra viktigt imorgon då man inte vill sitta och darra i kroppen för att man är hungrig. Jag kan, jag vill och jag ska klara det imorgon! Det är bara jag som kan fixa detta nu och jag känner mig redo! Håll tummarna...



Teoriprovet gick bra, hoppas att det går lika bra imorgon!


Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Är soja och havrepridukter goda? Testade en sojayoghurt för länge sedan och den smakade apa? Tänkte att vi alla får äta samma sak, blir jobbigt att handla dubbelt av allt...

2010-10-26 @ 11:01:14
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0