Har man inte jobb får man skaffa sig jobb

Idag blev det soppa till middag. Så skönt att bara lite snabbt röra ihop vatten med lite soppa färdig från affären. Om det inte vore för att man lyckas klanta till det på något vis. Skulle bara gå och duka och när jag kommer tillbaka ser jag hur det kokar över i kastrullen. Hela spisen var full med soppa, säkert hälften. Det vara bara att försöka torka upp allt, vilket gjorde att middagen blev ännu senare. Efter att jag hade ätit tog jag och skrubbade hela spisen med svinto och rengöringsmedel och nu ser den nästan ny ut.

Ikväll blir det Bonde Söker Fru och sen tror jag att jag kommer att somna ganska snabbt. Uppkörningen tog nog all min energi! Tänk att det är sant. Jag har körkort! Hihi, har inte fattat det än.

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Det blir mer verkligt när du har kortet i din hand :)

2010-10-27 @ 19:00:07
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0