Godnatt alla läsare

Japp, jag fastnade framför TVn och True Blood! Jag började med att titta på hockeyn, Modo mötte Frölunda ikväll (Modo vann med 6-0), men i sista periodpausen kunde jag inte hålla mig längre. Var tvungen att se ännu ett avsnitt av True Blood. Så spännande...

Nu väntar kudden, börjar klockan 7 imorgon också. Även på torsdag ska jag upp tidigt, ska nämligen ta en tidig buss och åka till Södertälje : ) Mamma ska firas på lördag! Blir jättekul att träffa alla, det behövs just nu känner jag, behöver ladda batterierna inför kommande vecka som blir jobbig. Kommer bara vara ledig en dag av sju och på den lediga dagen ska jag till Falun för att göra mitt teoriprov.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Ska bli kul att få träffa dig igen :)

2010-10-06 @ 11:22:43
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0