Godkänd

Klockan nio tog jag bussen till Falun för att göra teoriprovet. Sprang runt ett bra tag runt hela stan innan jag hittade trafikverket trots karta. Jag har aldrig varit bra på orientering i skolan kan jag tillägga. Som tur var hade jag 2 timmar på mig innan provet. Satte mig inne på en pizzeria och beställde en sallad. Sen gick jag trafikverket och fotograferade mig och väntade...och väntade. Nervositeten började komma och sen var det dags. Jag kände mig osäker på en del frågor och det kändes som att jag inte skulle klara det. Jag klickade på resultatknappen och det står GODKÄND! Jippi!!!! Bara uppkörningen kvar nu!


Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Så himla härligt att du klarade det på första försöket :) Nu håller vi tummarna hårt för att du klarar uppkörningen lika bra! Sen är det bara skolan kvar. Sen kan du fira ordentligt. Vi får dela på en flaska vin när bebisarna har kommit ut :) Kram på dig.

2010-10-15 @ 08:46:53
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0