Frölunda-Modo

Nu har jag ätit mat från McDonalds, blev en lilla menyn med cheeseburgare och en McChicken junior. Efter kycklingburgaren var jag redan mätt så det blev bara några tuggor på cheeseburgaren, haha. Men gott var det. Har även kommit på vad pappa och morfar ska få i julklapp och har även idé på vad mormor ska få, detta betyder att jag snart är klar.

Nu väntar jag bara på att hockeyn ska börja, Modo möter Frölunda nu på eftermiddagen. Det är skönt att bara vara hemma och göra ingenting. Nackdelen är att man blir lat så man får passa sig lite. Förkylningen börjar försvinna och Saga är hemma så snart finns inga mer bortförklaringar till att inte träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0