Vem är du???

Kommentar från någon som inte vågar stå för vem det är:

"jag råkar veta lite om saker om dig och ditt x tex att x:et som äger lägenheten bor hos vänner pga att du hotar honom med tillhyggen vid flertal gånger det nämner du inte. Vad betalar du i hyra ??? x:et prata om att han hade fått 500 spänn av dig denna månad tror inte att en lägenhet kostar 1000 spänn i månaden nu vet jag inte hur stor lägenhet han har men jag tror att det är en 3:a den bör väl gå på en 5000/5500 i månaden då fattas det typ 2000 eller ??? sen har jag hört att du använder x:ets tv /dator då bör det väl tillkomma halva tv licensen och internet kostnaden ?? vilket han betalar men kan inte använda för han bor ju inte där så snacka om att bo billigt o ha det bra hörde även att hans jobb blev lidande pga att han bor hos kompisar. Så tro fan att hans arbetsgivare reagerar när det är hanns lägenhet eller har jag fel??? nu vet jag att den här komentaren kommer att försvinna fort för det här vill du väl inte att ska komma ut.hoppas den får vara kvar så alla får veta att ett mynt har 2 sidor. Nu står jag inte på någons sida för jag har inget med det att göra vill bara att ni ska veta hur det är. å du är inte så osyldig som du vill verka vara eller har jag fel ??? att du är ett oskyldigt offer som har hamna hos en galen kille som betalar allt och låter dig bo i hans lägenhet medan han ska sova hos kompisar.Hur länge har ni varit ihop ?? tror att det är typ 2 år och du betalar 500 i månaden det blir 12000 tusen på dig. Han har betalat typ 60000 på samma tid fy vilken hemsk kille och det är bara i HYRA sen tillkommer det väl mat mm mm mm mm mm vilket SVIN han är hoppas kommer dit han hör hemma dvs till himmelen det var nog allt jag hade att säga purjo"

Vem är du vill jag börja med att säga? Vågar du inte stå för dina åsikter visa vem du är? Du ska veta att han snackar en massa skit och jag kan lätt skriva ut papper från Nordea på de pengar jag fört över till hans konto, de vi kommit överrens om! 500 kr ja, men resten kom senare, men det säger han såklart ingenting om! TV/dator m.m. ingick i kostnaderna enligt vårat kontrakt och jag betalar dessutom maten utöver de 2000 han får... Att han bor hos kompisar är hans val, det är inget som jag har med att göra. Och varför skulle hans jobb bli lidande??? Inte är det mitt fel! Jag har inte kunnat betala så mycket tidigare på grund av arbetslöshet och det lilla studiebidrag som man får. Jag har bidragit med annat och han har inte velat kasta ut mig under de två år som jag har bott här! Då får han faktiskt skylla sig själv. Att han sen vill kasta ut mig när vi har skrivit ett kontrakt, det är inte mitt problem. Är det så att du tycker att den som tjänar 13.000 kr i månaden och den som får 2.600 i månaden ska betala lika mycket?? Det är tyvärr inte möjligt, det kan nog även du räkna ut, eller hur?? Har han nämnt att han brutit sin del av kontraktet? Och vem är det som sköter hela hans hem, jo det är jag och inte ens ett tack får jag för det! Jag har snart flyttat härifrån! Har han sagt att han brukar håna mig och pressa mig så långt att jag mår jättedåligt, nej jag tänkte väl det! Eller att jag betalde 1500 kr för att få ner Saga från ett träd? Jag kan bara be om ursäkt för dom fel som jag har gjort och tycker att han kan göra detsamma för han har inte behandlat mig väl. Man retar inte upp en person med flit och sen springer och sprider falska rykten! Och hot, ja de har även hans chef gjort sig skyldig till när de kom instormandes här igår! JAG ÄR INTE OSKYLDIG MEN SPRIDS DET FALSKA RYKTEN OM MIG HAR JAG RÄTT ATT SÄGA HUR DET EGENTLIGEN LIGGER TILL /Linda

Kommentarer
Postat av: B E L L A H U U Y N H ~

sv: hehe tack tack ^O^ läs min blogg så vet du vad ja har gjort idag hihi <3

2010-11-12 @ 22:04:09
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: ÅSA

idol som e så tråkigt :P

2010-11-12 @ 22:15:46
URL: http://enjaveltill.blogg.se/
Postat av: Benita Fransén

sv: inte mkt ska bara ta det lugnt, själv? :)

2010-11-12 @ 23:17:56
URL: http://kikibenchaa.blogg.se/
Postat av: ÅSA



hehe ja, nån måste ju ogilla Idol me ^^

2010-11-12 @ 23:18:13
URL: http://enjaveltill.blogg.se/
Postat av: j

jaa ,tack:)

2010-11-13 @ 10:06:42
URL: http://jossannn.webblogg.se/
Postat av: rebecka

hej! fin blogg :d

följa varandra via bloglovin?

2010-11-13 @ 10:09:57
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0