Om 18 dagar...

...åker Saga och Zeplin till sitt tillfälliga hem, tills jag kan hämta dom igen. Snyft. Det känns jättejobbigt även om det bara är för en tid. Jag kommer sakna dem. Saga som jämt sover bredvid mig och Zeplin som är så kelig av sig. Och hur ska det gå för Sanny som kommer vara själv ett tag? Han kommer förmodligen bli mer kelig av sig men det blir nog jobbigt för honom att inte ha någon att busa med. Man önskar ibland att man kunde tala om för dom att det bara är för en tid och inte för alltid, fast å andra sidan så är det nog bara jag som oroar mig helt i onödan som vanligt. Katter kanske lever mer i nuet och har lättare för att anpassa sig. Fast att Sanny trivs bättre med kompisar än själv det vet jag. Får försöka vänja Chip, haha : ) Usch, jag hatar att behöva lämna bort katterna, men jag har inget annat val. Zeplin sköter sig ordentligt nu i alla fall. Han kanske börjar förstå att han måste gå på lådan och inte kan göra ifrån sig ute nu när det är vinter.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej



Du har vunnit i min tävling!

Maila mig din adress så skickar jag kryddorna :)

2010-12-02 @ 08:13:39
URL: http://minitjejens.blogg.se/
Postat av: SOFIE - följ mina äventyr!

Hejhej! Hoppas du får en mysig kväll:)

2010-12-04 @ 18:45:30
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0