Lördag

Godmorgon! Har ni sovit bra? Jag tror att jag sakta men säkert börjar få mer och mer sömn för varje natt som går vilket är väldigt skönt. Ni har väl inte missat att Tre Kronor spelar turnering just nu?? Jag hade gjort det, märkte det när jag läste i tidningen igår och såg att de spelat match mot Tjeckien. Jag som aldrig missar sånt här... Jag borde ha förstått att de var något på gång när Modo hade ett så långt uppehåll. Jag missar aldrig någon turnering i vanliga fall : ( Men nu vet jag så klockan 12 idag är det dags igen för Sverige när de möter Ryssland i Karjala Tournament. Ska ni titta?



Bild lånad från google.


Kommentarer
Postat av: Hilary Source

Hej! Gillar du Hilary Duff?

Då tycker jag att du ska besöka Hilarysource.blogg.se

Där får du dagliga uppdateringar med nyheter, bilder, videos, mode och en hel del annat!

Tack och ha det bäst!

2010-11-13 @ 10:42:06
URL: http://hilarysource.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0