Handledning

Hemma nu efter en lång dag i skolan. Nej, den var inte så lång, tiden gick rätt fort. Vi började en ny kurs idag, handledning. Verkar vara en ganska spännande kurs men den blir en utmaning för mig. Mycket praktiskt där man ska göra saker inför alla andra... Har jag sagt att jag avskyr sådant, haha. Men jag tänker inte få ett IG nu när det är sista kursen, så det är bara att bita ihop och övermanna sin blyghet.

Efter skolan gick jag till affären för att handla lite och blev så fruktansvärt sugen på färskt bröd med ost och skinka och grönsaker på. Försöker verkligen låta bli godiset nu under veckorna, så ikväll får det bli lite gott bröd istället med en kopp varm the. Blev två chipspåsar och choklad till fredag och lördag, haha. Så nu vet ni vad jag ska äta till Idol och Dansbandskampen... : ) Köpte en film också...var nära att bli tre (3 för 99) men jag lyckades stå emot frestelsen och lämnade tillbaka två av dem innan jag gick till kassan. Att köpa en film var ganska onödigt då A tog dvd spelaren så jag har inget att spela filmen i. Mitt playstation 2 fungerar för dvd filmer men den gick inte att koppla till TVn. Jag som hade en skräckfilm som jag ville se : ( Nåja, om en månad kan jag se filmen hemma i Södertälje : ) Får väl se den med föräldrarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0