Fredag

Tack för era fina kommentarer! Dagen kommer tyvärr inte bli den bästa. Ska fortsätta packa lite och plugga. Kommer gå med en ständig oro i magen att samma personer som dök upp igår kommer igen, men då ligger nog en anmälan  inte långt borta. Ingen ska behöva gå och vara rädd i sitt eget hem, och eftersom att jag betalat hyra och har kontrakt så är ju detta mitt hem just nu. Man kan verkligen inte tro att två vuxna människor kan vara så omogna och bara stå på ena partens sida på det där viset och samtidigt trycka ner en annan människa som redan har så mycket i sitt huvud att tänka på. Jag är chockad. Nästa gång ska jag inte säga ett ljud om de kommer, bara be dem gå! Det lönade sig ju inte att säga hur jag kände, de vände ju bara allting emot mig ändå och sa att allting var mitt fel. Jag tänker i alla fall försöka hålla min plan för denna helg, att gå till Ica idag och handla god mat och något gott till imorgonkväll. Jag har varit duktig med att hålla mig borta från allt onyttigt sedan i tisdags. En annan sak jag blivit duktig på är att stå på mig och jag tänker inte låta några okända människor komma och säga såna saker igen, ALDRIG!

Kommentarer
Postat av: emelie

vad har hänt!?!?förstår inte hur man kan betesig på ett så frukatsvärt sätt som du förklara! ingen ska kunna rycka ner på dig och få dig att känna dig rädd! INGEN! <3

2010-11-12 @ 09:59:21
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0