Vaniljhjärta

Nu har jag ätit en god sallad från ICA och även ett vaniljhjärta till efterrätt, haha. Den var riktigt god och helt färsk, mums. Jag köpte även lite annat som jag ska ha till en tonfiskröra som min syster tipsade om på sin blogg, Fröken Viktig. Tänkte ha den till varma mackor på sidan av. Blir säkert jättegott.

Pluggandet går bra, har gjort klart en uppgift av tre. Ska snart börja med den andra. En av uppgifterna var ganska stor så den väntar jag med till sist. Får se om man orkar med lite körkortsteori också...


Kommentarer
Postat av: Elle

Vad duktig du är som pluggar så mycket, speciellt körteori! Jag har inte läst så mycket i körkortsboken än men jag måste ta tag i det, det är ju trots allt bara två månader kvar tills jag får ta körkort!

Ha det bra ;)

2010-05-09 @ 20:30:53
URL: http://eldey.webblogg.se/garpur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0