Körlektion 10 - stadskörning

Idag gick det superbra på körlektionen. Blev nått motorstopp mot slutet men eftersom det gick så himla bra under resten av körlektionen så är jag himla glad idag : ) Det var riktigt kul och man blir ju glad när man får beröm också. Min körlärare sa att jag var trygg att åka med och det är ju en ganska bra komplimang. Jag är själv förvånad över att det gick så bra idag, jag var nämligen väldigt nervös i morse över att att börja köra mitt i stan. Men det gick som sagt hur bra som helst och trots nervositeten innan körlektionen var jag hur lugn som helst under själva bilturen. Det var till och med riktigt kul. Imorgon blir det fortsatt körning inne i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0