Föreläsning om stomi

Idag har vi varit på en föreläsning om stomi vilket var ganska intressant. Efter det bar det iväg till pizzerian för lite lunch innan vi skulle få lite info från våran handledare Eva. Vi fick välja praktikplatser till hösten och för min del blev det Ortopeden.

Det negativa med denna dag är att Sagas ansikte har svullnat upp riktigt ordentligt. Orolig som jag blev så var jag bara tvungen att fråga veterinären vad han trodde. Troligtvis har hon bara kommit i kontakt med någon växt och svullnaden kommer försvinna av sig självt. Jag var mest orolig att det är det ormbett för då krävs veterinärvård och kortison.



Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Stackars liten. Du får låta henne vara inne några dagar nu.

2010-05-20 @ 20:42:02
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0