En grå onsdag

Idag är verkligen ingen bra dag. Vaknade i morse efter en jobbig dröm och kände mig otroligt deppig vilket jag gör än. Idag tänker jag därför inte göra något speciellt. Jag ska ner till Dollar Store en sväng för att se om de har någon billig liten allmanacka. Jag har bara en stor hängandes på väggen men det kan vara bra att ha en med sig i väskan också. Sen ska jag se om mina böcker har kommit. Beställde en som jag ska läsa i kursen Omvårdnad och sen såg jag att det äntligen har kommit en bok av Stephen E Ambrose översatt till svenska, "Band of Brothers".

Imorgon blir det bowling och middag med klassen samt en körlektion på morgonen.


Band of Brothers : Från Normandie till Hitlers Örnnäste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0