Fredag

Sitter och roar mig på facebook (Farmville) i väntan på att ta en promenad ner till Brunnsängs Centrum för att klippa mig. Måste passa på nu när det är hälften så billigt att klippa sig här än i Mora : ) Helt sjukt vad det kan skilja i pris... Jag behöver klippa bort de slitna topparna ( de är dock inte så slitna) och klippa upp det lite. Efter frissan blir det en sväng till Ellbe för att handla med mamma och ikväll blir det Tacos till middag...som jag har längtat efter detta. Man kanske ska göra som en av familjerna i Familjen Annorlunda och äta tacos varje fredag : ) Det är ju så gott!

Ha en bra fredag

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

:) Vi hade fredagsmys igår men det slutade med att Mathilda fick magsjuka så du kan ju tänka dig vilken natt vi hade... Hon är inte helt bra idag heller, men sjunger och leker iaf.. Kram

2010-03-06 @ 16:43:28
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Elle

Tacos varje fredag, njae det åt vi förut och jag kan säga att både jag och pappa tröttnade på det! Men du kan ju prova! Haha.



:P

2010-03-25 @ 14:06:13
URL: http://eldey.webblogg.se/garpur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0