Semestervikariat på äldreboende i Stockholm

I måndags gick jag upp tidigt för att ta tåget ner till Stockholm från Mora för en intervju på Väderkvarnens Äldreboende. Jag kom dit strax efter 10 och intervjun var inte förrens 13.00. Som tur var höll syster mig sällskap i väntan på att min intervju skulle börja. Själva intervjun tog nästan en timme och min syster satt under den tiden tålmodigt och väntade på mig. Men det var det kanske värt för i morse fick jag ett samtal från enhetschefen att jobbet var mitt : ) Ända upp till heltid kommer det att bli, dagar, kvällar och helger och även jobb under midsommar. Gissa om jag kommer att känna mig rik när pengarna kommer in på mitt konto. Detta är faktiskt mitt första riktiga jobb så för mig är detta efterlängtat må ni tro.


Kommentarer
Postat av: Elle

Hej vad roligt att du fått jobb!

Själv har jag nu fått mitt sista sommarlov idag och jag tänker ta vara på ledigheten! Bara ta det lugnt och vara i stallet! Och försöka ta körkort såklart, jag har kommit av mig lite men jag ska ta tag i det på riktigt nu när jag är ledig. Jag har en och en halv månad på mig att plugga nu innan jag fyller. ;)

Hoppas allt är bra med dej och kissemissarna!

Kram

2010-06-10 @ 22:11:55
URL: http://eldey.webblogg.se/garpur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0