Första jobbveckan avklarad...

...och fy vad trött jag är. Idag stressade jag hem från jobbet och tänkte vara smart och ta en väg till pendeltåget där folkmassorna var lite mindre. Höll på att sluta på detta sätt.. Linda höll på att gå vilse i storstan. Jag vände snabbt tillbaka till vägen jag brukar gå och kom fram till pendeltåget till slut. Hoppade sedan av tåget och på bussen för att sedan hoppa av bussen och springa in till Ellbe för att köpa diverse grejer tills imorgon då syster och Mathilda bland annat kommer hit. Stressade vidare mot kassan och när killen i kassan kallade grisöronen för hundöron blev jag lite sur men detta visade jag såklart inte. Jag tänkte att inte fan ger jag väl hundarna hundöron! Kom hem till 17.00 precis vilket jag sagt till mormor och morfar som också är här. När man ändå var i farten passade jag på att slänga in lite tvätt i maskinen också och snart ska hundarna ut. Har fått erbjudande om att jobba både imorgon och på lördag men eftersom att det blir så himla mycket jobb i Juli vill jag passa på att vara ledig denna helg och med tanke på Viktorias och Daniels bröllop på lördag så går det väl knappt att ta sig till jobbet ändå. Lika bra att stanna hemma!

Trivs jättebra på jobbet efter första veckan. Trevlig personal och gamlingar med för den delen. På måndag sätts jag på prov, då är det dax för mig att klara mig helt på egen hand med allt vad det nu innebär. Det tar ett tag innan man kommer in i rutinerna men det finns ju alltid hjälp att få.


Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

:) tror inte att det är några större problem att ta sig in till sthlm i helgen! De ska ju inte gifta sig på tåget!

2010-06-17 @ 20:42:44
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0