Besök hos tandläkaren

Var på besök hos tandläkaren idag på förmiddagen eftersom att jag misstänkte att jag hade ett hål. Har inte känt någon tandvärk men det såg verkligen ut som ett stort hål i en av tänderna. Jag var rätt nervös när jag klev in hos tandläkaren och var beredd på att det skulle bli ett dyrt besök. Tandläkaren undersöker alla tänderna och eftersom jag själv tycker att jag har haft många hål var jag riktigt nervös och var helt säker på att jag skulle ha flera stycken. Gissa om jag blir chockad (på ett mycket positivt sätt) när tandläkaren säger att det ser jättebra ut och inga hål alls. Va? Säger jag och tänker att hon måste ha missat något. Är du säker på att det inte är några hål? Nej, inga hål... Bara lite fyllning som lossnat. Jag suckar av lättnad och har inte varit så glad på länge, haha. Det har aldrig varit så roligt att vara hos tandläkaren som då. Och inte tyckte hon att jag haft många hål sen tidigare heller. Bara jag som är nojjig. Jag passade även på att fråga om en vass framtand som jag har som har oroat mig länge. Jag har nämligen alltid haft den dåliga ovanan att bita på naglarna vilket har resulterat i att tanden har blivit vass. Det var bara att slippa den jämn så nu behöver jag inte tänka på den något mer. Skönt. Nu kan jag slappna av igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0