Längtar efter hockeyn <3

Tittade runt lite på Modos hemsida och kände helt plötsligt en stor tomhet och saknad. Samma känsla som alltid infinner sig den här tiden på året. Hockeyn har uppehåll och det dröjer några månader innan det drar igång på allvar igen : (  Nu har jag skrivit ut matchkalendern och har redan börjat planera in en match som jag vill se. Lördag den 30.e Oktober, Södertälje-Modo. Vill se! Fick inte se Modo live förra säsongen förutom på TV och jag ska väl inte klaga. Så många matcher som jag hade möjlighet att se på tv förra säsongen är förmodligen mer än vad jag någonsin har sett under mina 11 år som Modo fan. 11 år!! Det är helt sjukt vad tiden går fort.


Kommentarer
Postat av: Bea

Sv: Jag tror att den kommer till hösten 2010 men jag är inte säker. Tack detsamma! :)

2010-07-08 @ 11:59:22
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0