70 rätt av 70!

Är så stolt över mig själv. Har suttit och kämpat på med körteorifrågorna och har nu klarat alla repetitionsomgångarna som man måste klara av innan man får boka in sig på teoriprov och uppkörning. Jag kan dock inte boka in mig än eftersom jag måste göra halkbanan först... Jag fick till och med samtliga rätt! Vem kunde tro det, inte jag i alla fall. Nu är jag glad : )

Igår var jag med syster och hennes familj på årets första dopp i en sjö ute i Järna. Riktigt skönt var det efter dessa heta dagar. Hoppas det blir en tur snart igen!

I helgen blir det jobb men på tisdag och onsdag är jag ledig. Ledig två dagar i sträck, vilken lyx! Men jag måste erkänna, jag trivs otroligt bra på jobbet och det blir tråkigt att lämna alla sen, gamlingar och personal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0