Prov och redovisning

Idag hade vi fullt upp i skolan, först prov på hjärtat och sen den för mig riktiga utmaningen...en muntlig redovisning. Provet gick rätt bra...det kändes bra i alla fall. Kanske inte något högt betyg men det ska nog mycket till om jag inte fixade godkänt. Sen var det som sagt redovisningen...svimmade jag? Nej, jag överlevde återigen. Sist min grupp redovisade var vi först ut vilket var skönt, annars sitter man bara och blir mer och mer nervös för varje grupp som redovisar. Idag var vi sist ut : ( Jag kände hur jag blev helt varm och röd i ansiktet, men jag läste det jag skulle och försökte ha ögonkontakt, men som vanligt så tappar man orden och måste kolla på pappret nästan hela tiden. Jag är i alla fall stolt över mig själv att jag klarade det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0