Tisdag

Det är redan tisdag, dagarna verkar gå så fort. Det var nyss torsdag känns det som. Igår var vi iväg med Saga till veterinären och vaccinationen gick bra. Nu ska hon inte dit och vaccineras förrens om två år! Skönt. Även idag blir det stallet för min del och Tolli ska få lite motion hade jag tänkt. Jag skulle ha ridit honom igår också men hade inte tid för det. Jag ville hem tidigt eftersom jag skulle iväg med Saga. Det är stressigt att ha två hästar att rida men det får bli som det blir. Ikväll blir det plugg med studiegruppen om inga ändringar sker. Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Anna S

du har också fin katt;) hihi

2010-02-02 @ 15:51:05
URL: http://thereseannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0