Stay awake

En tuff vecka ligger framför mig med hockey anntingen mitt i natten eller tiiiiiiidigt på morgonen. För visst vill jag ju inte missa Tre Kronors kamp om ett OS-guld... Det börjar på onsdag med match mot Tyskland klockan 01.30, nästa match blir på fredag klockan 21.00 och sista gruppspelsmatchen är på måndag klockan 06.00. Veckan efter blir det kvartsfinaler, semifinaler och final, antingen 21.00, 01.30, 04.00 eller 06.00. Chansen att Sverige skulle lyckas få spela klockan 21.00 svensk tid är minimal så det är bara att förbereda sig. Såmliga skulle säkert kalla mig för galen, men är man sportälskare så är man.

Nu ska jag snart hem till Emma och plugga lite...



Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Sverige-Finland är på Måndag 22/2 kl 06:00 :) (inte söndag)

2010-02-15 @ 17:55:35
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0