Vi klarade det!

Idag var sista skoldagen och kursavslutning vilket betyder att vi nu är utbildade undersköterskor! Vad duktiga vi har varit. Jag har mycket att fira när jag flyttar hem, utbildningen, körkortet, att jag lämnar allt det jobbiga bakom mig bland annat. Jag har ännu inte firat mitt körkort som jag faktiskt klarade vid första försöket, jag har nog inte ens kunnat glädja mig åt det ännu på grund av all skit som varit. Men jag kan pusta ut, jag behöver snart aldrig mer se människan! Bara det är värt att fira, och fira det ska jag. Några cider från systembolaget får det bli till jul, haha.

Vi fick betygen på de kurser som är avslutade idag och jag är mer än nöjd. Ett G, några MVG och en massa VG.


Kommentarer
Postat av: Millan

Fan va skönt!! Grattis :D

2010-12-16 @ 22:25:59
Postat av: Elle

Ett stort grattis! Vad skönt för dej!

Många varma kramar från mej! :D <3

2010-12-21 @ 09:40:01
URL: http://eldey.webblogg.se/garpur
Postat av: Jimmy

Hej hopp!



Ramlade in på sidan av en slump ;) intressant och trevlig blogg!



Grattis på din USK-Utb.



Ha en underbar kväll



Jimmy

Malmö

2011-04-07 @ 22:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0