Tisdag och handboll

Idag ska göras lite nytta. Har bara två stycken hemuppgifter kvar att göra till skolan så jag ska försöka göra klart en av dem idag. Klockan 12 har jag tvättid så även det ska göras. Några långpromenader ska även hinnas med innan det blir handboll på tv i eftermiddag. Det är Sveriges damer som börjar sitt mästerskap idag och sportnörd som jag är så kommer jag självklart att följa dem och se hur det går. Det är tradition för mig att följa handbollsmästerskapen, haha. Det började med herrarna som spelar i början på nästa år men nu följer jag alltså damerna också. Alltid lika kul. Vad ska ni göra?

Sveriges Gabrielle Kain, Sabina Jacobsen, Linnea Torstenson och Lisa Wirén jublar efter segern med 26-23 i söndagens gruppspelsmatch mellan Sverige och Brasilien under handbolls-VM för damer i Kina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0