Jobb

Idag var jag på arbetsintervju på Bergviks servicehus. Eller servicehus och servicehus, det var inte det längre utan bara hemtjänst, både inne i byggnaden och på gång samt cykelavstånd till vårdtagare en bit bort. Intervjun gick snabbt, bara 20 minuter och jag fick besked efter bara någon timme att hon ville att jag skulle börja jobba redan imorgon. Snabba puckar. Kommer jobba tisdag dag, onsdag kväll och torsdag dag och sen förmodligen nyårshelgen. Underbart att få tjäna lite pengar igen. Onsdag blir en lång dag med arbetsförmedlingen på förmiddagen och sen jobba kvällen. Hoppas att man får jobba tillräckligt för att kunna söka lägenhet och kunna hämta hem Saga och Zeplin. Gissa om Sanny och jag saknar dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0