Imorgon är man undersköterska

Imorgon är man undersköterska vid den här tiden! Härligt att ha utbildningen avklarad och jag måste säga att det har varit väldigt lärorikt. Sist vi var i skolan fick jag sådant fint beröm av både klasskamrater och läraren att jag blev rörd. Jag är ju så blyg och tystlåten så jag har verkligen kämpat på med det där för att bättra mig och det verkar som att det gett resultat. Läraren sa att det var jättestor skillnad på mig nu och om man jämför med när utbildningen började. Jag är en lång bit kvar men har kommit en bit på vägen i alla fall. Imrgon väntar fotografering för Mora Tidning samt lite avslutningsfika med klassen. Efter det måste jag hem för att packa klart det sista innan flytten.

Nu ska jag göra brownies, lägger ut recept senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0