Hemma

Är nu hemma i Södertälje och idag blev det klart att jag ska på jobbintervju den 27.e klockan 14.00. Håll tummarna för mig då. Saga och Zeplin har åkt till sitt tillfälliga hem men de har tyvärr inte skött sig. Jag tror att de är nervösa över att komma till ett nytt ställe med nya människor. Tyvärr vet jag inte om de kommer kunna vara kvar där och då har jag ingenstans de kan bo tills jag kan ta dom. Det blir avlivning då tyvärr och det är det sista jag vill. Det gör ont att tänka på det och jag känner mig som en svikare men jag ser inte längre någon lösning. Jag älskar dem så mycket men om ingen tillfälligt kan ta dem.... Sanny har ju också kommit till ett nytt ställe men han känner i alla fall mig. Han ligger mest under sängen och gömmer sig men sov hela natten bredvid mig, något han aldrig gör annars.

Håll tummarna att jag hittar en lösning för Saga och Zepli, jag vill ju så gärna ha kvar dem

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Det är klart att dom stackars katterna känner sig otrygga där dom är hos främmande människor. Själv har jag fyra katter och jag skulle aldrig kunna avliva dom bara för att dom inte skulle sköta sig. Varför kan du inte låta dom stackarna bo hos dig dom med? Hoppas innerligt att du tar hem dom till dig!!!

Kram/Birgitta

2010-12-22 @ 00:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0