Dags för första körlektionen

Idag gäller det! Första körlektionen på Siljans Trafikskola. Jag känner mig redo men är ändå nervös. Jag är ett jäkla nervvrak! Så nu var det sagt också, hahaha.

Jag har dock både tagit traktorkort och kört lite med pappa, men ändå känns det som första gången. Vi får se hur det går... Jag hoppas att det kommer att gå bra och att det mesta sitter mer än vad man tror. Man har ju ändå kört traktor i ganska många timmar. Men när det gälle mig så får jag ofta lite prestationsångest vilket bara leder till att det inte går så bra som jag vet att jag kan prestera. Skärpning...



Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Lycka till. Det går nog bra ska du se :)

2010-04-19 @ 15:17:16
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0