Fredag

Det har varit väldigt dålig uppdatering här på bloggen men ibland vill man ta en paus från skrivandet när man ändå inte riktigt vet vad man ska skriva. Igår hade vi ett litet test i vård- och omsorgsarbete, det var 8 frågor och det kändes som att det gick helt ok vilket är en stor lättnad. Nu är det helg igen och dagen ska spenderas på följande sätt:
1. 11.15 ska jag klippa mig, vilket jag borde ha gjort för tt tag sedan...
2. Mina föräldrar och hundarna kommer på ett sista besök.
3. På kvällen ska jag dricka vin och se IDOL.

 

 


Kommentarer
Postat av: Elle

Trevlig helg, hoppas allt är bra! Själv är jag förkyld... Men Garpur är på topp!

Kram

2009-09-18 @ 14:22:18
URL: http://eldey.webblogg.se/garpur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0