090829

Godmorgon bloggen, en ny dag och nya aktiviteter. Idag blir det stallet igen. Jag ska nämligen sköta mockning och lunchfodring idag och imorgon. Tolli ska även motioneras. Jag tror att det får bli lite longering idag men det beror på hur det ser ut med tiden.


Modo spelade ju match igår och jag ska vara ärlig och säga att det såg sådär ut. Svedberg vaktade kassen och han var bra efter de två insläppta målen han gjorde i fösta perioden. Jag är tveksam på målvakterna. För att nå toppen behöver man en riktigt bra målvakt som spikar igen målet när det verkligen gäller. Jag tror inte att Modo har en sådan målvakt tyvärr. Modo har ett gäng bra spelare men jag får ingen positiv känsla över laget. Jag tror inte att det kommer att bli en super säsong för Modo men jag hoppas att jag har fel, de kanske kommer igång efter några matcher. HV71 vann med 3-1.

 


Bild från aftonbladet.se


Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

De möter Rögle.

2009-09-29 @ 09:08:07
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0