2 poäng till Modo när Zacke fick stå

Modo mötte igår Timrå och i målet stog Michal "Zacke" Zajkowski som hämtades hem från Sundsvall. Gissa om jag blev glad när jag såg att det var han som skulle stå? Äntligen börjar de fatta. Jag hoppas verkligen att de börjar använda honom och Svedberg i målet nu. Matchen var jämn men Timrå fick första målet vilket kändes tungt. Men Modo var inte sena med att göra detsamma, ca en minut senare kommer kvitteringen. 1-1 och fortsatt jämn match mellan rivalerna från Norr. Timrå gör 2-1 med bara 1 minut kvar... Med kniven mot strupen som så många gånger tidigare denna säsong kämpar Modo vidare utan att ta ut målvakten eller ta en timeout. Helt ofattbart kommer ännu en Modokvittering och förlängning väntar. Där avgör Timander och Modo får två mycket efterlängtade poäng. Låt oss nu hoppas att de fortsätter med Zacke i mål.

Haha, jag läste precis i Aftonbladet att Malek nu kan vara den som skickas till Sundsvall. Zacke är ju den enda som gett Modo en trepoängare. Läs artikeln här. 



Kommentarer
Postat av: Elle

Är det bättre med Sanny?

Hoppas läkemedlet hjälpte!

2009-10-29 @ 10:59:29
URL: http://eldey.webblogg.se/garpur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0