Hemtenta i Demens

Och så var denna skoldag slut. Det är skönt att bara behöva vara i skolan en dag i veckan men det betyder inte att man inte har något att göra. Idag hade vi en föreläsning av en demenssjuksköterska hela förmiddagen och jag tycker verkligen att det här med demens är intressant. Hemskt men intressant. Finns mycket att lära om det. Eftermiddagens pass började med en film som handlade om Gunnar och hans uppväxt. Efter detta var det dags för redovisning i tvärgrupp om de handikapp man valt. Min redovisning handlade om Aspergers Syndrom men vi hade lite missförstånd i våran riktiga grupp så jag fick inte faktan förrens idag. Jag hade alltså bara min del av faktan som var om statistik och lagar kring Asperger. Nåja, det gick bra ändå. Till nästa vecka har vi hemtenta i Demens så det är bara att sätta sig och plugga vidare, men det ska nog gå bra.


Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Det där klarar du :)



sv. Ja det är superskönt med större lägenhet :)

2009-11-26 @ 23:08:06
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0