Betyg i kursen Vård- och Omsorgsarbete

Idag fick vi veta våra betyg i kursen Vård-och Omsorgsarbete och jag är väldigt nöjd med det VG som jag fick. Idag påbörjade vi våran andra kurs som är Social Omsorg och denna kommer pågå i fem veckor framöver. Det blir en del studiebesök samt en lite större inlämningsuppgift och en hemtenta om demens.


Nu ska jag gå och lägga mig en stund för jag sov inte en blund i natt tror jag. Jag sprang på toa 2-3 ggr och sprang efter katterna, ja jag kunde inte få någon ro. Nu kan jag knappt hålla ögonen öppna så lite vila skulle inte vara helt fel, jag vill ju vara pigg när hockeyn börjar ikväll (Karjala Cup). Dessutom blir det en tidig morgon imorgon också då jag, Åsa och hennes far ska hämta spån till hästarna.



Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Grattis syster :) Duktig du är.

2009-11-05 @ 16:32:18
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0