Sanny har kommit hem!

Orolig som jag var i morse, gick jag ut för att leta efter Sanny. Såg en katt som liknade honom mycket och ropade. Jag gick närmare men då såg det inte riktigt ut som honom ändå. Denna katt hade för mycket vita tecken för att vara Sanny. Ledsen som jag var började jag gå neråt mot andra bostadsområdet när telefonen ringer. A säger att Sanny har kommit hem : ) Glädjetårarna kommer och trots att Sanny bara varit borta i två dagar så känner jag mig så lättad. Man ville inte att han skulle försvinna som Zeplin som i och för sig inte är kastrerad. Nu har man åter igen bara en katt att hitta. Vi gör ett nytt försök med kattfällan ikväll.


Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Skönt att han hittat hem.

2009-05-21 @ 12:30:45
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0