Och så var det Tisdag...

Jag funderade på att åka ut till stallet idag men det blev inte så. Jag väntar fortfarande på besked från Elisabeth när veterinären ska komma och vaccinera hästarna samt kolla på Tolli som besväras av att ha bett i munnen. Imorgon lär jag åka till stallet så att Steingrimur får komma ut lite. Han har ännu inte fått någon ny medryttare sedan Maria slutade så det lär bli jag som får rida två hästar. Nej, nu blev jag ju sugen på att rida, kanske ska ta mig ut till stallet sen i alla fall : ) hehe. Ja, det får nog bli så.



Steingrimur har inte så mycket muskler och behöver mer motion. Hoppas att han får en medryttare snart...

Gratissidan.org

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0