Lördag

Det blev några cider igår medans vi  såg Så Ska Det Låta och spelade Monopol. Idag är det äntligen lördag och idag blir det en liten tripp till Ica Maxi, Granngården samt Dollar Store. Jag ska nämligen köpa kattsand samt kolla vad B-vitamin koncentrat till häst kostar. Det blir min tur att köpa B-vitamin till Tolli och SG eftersom Elisabeth köpte förra vändan. Tolli hade lite problem med att tugga i sig sitt hö i förrgår men det har blivit bättre så man slipper förhoppningsvis att ringa veterinären. Tollis ena sko är lite böjd också vilket gör att jag inte kommer kunna rida honom något nästa vecka, men eftersom hovslagaren ska komma just nästa vecka så gör det inte så mycket. Vill jag rida så kan jag motionera SG istället.


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: ja, hon verkar verkligen vara en väldigt jordnära person. :)

2009-05-02 @ 10:19:47
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet inte om jag varit där någon gång... Brukar va i Torsby där jag bor =)

2009-05-02 @ 16:38:31
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0