Ingen ork eller motivation

Idag stannar jag hemma, precis som igår. Känner inte för att åka ut till stallet just nu. Imorgon ska jag på ett möte med Pelle men på torsdag ska jag till stallet igen. Jag vet ännu inte vilken dag som hovslagaren ska komma men kommer han då så kan jag ändå hjälpa E att mocka ur hagarna. Dessutom är vädret trist och grått idag så vad jag ska hitta på vet jag ej än. Jag borde kanske ta mig ut och leta efter Zeplin. Han har varit borta i 4 veckor och fem dagar nu! Börjar starkt tvivla på att man någonsin får se honom igen, men jag tänker fortsätta att leta och sätta ut annonser. De andra katterna mår  jättebra och de busar runt som vanligt. Eftersom de är kastrerade, chipmärkta och har halsband på sig så får de gå ut ibland. Saga håller sig mest på trappen och igår när jag kom upp hade hon sällskap av en annan svart, långhårig katt som jag aldrig har sett förut. Saga verkar ha fått en kompis. Haha. Sanny var inne, han är så feg den lilla busen att han knappt vågar gå utanför dörren. Men det blir bättre. Ändå skönt att de håller sig hemma så att man inte får ännu en katt försvunnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0