Idag kanske Zeplin kommer hem

Idag ska vi äntligen få hit en kattfälla, så om katten nere i Sanda är Zeplin, så kommer han att komma hem idag eller imorgon förhoppningsvis : ) Jag är tveksam på om det är han eftersom att jag såg den där katten på nära håll. Den såg för liten ut för att vara Zeplin, men å andra sidan så har det gått sju veckor imorgon och han kan ha smalnat av ordentligt. Men som om man inte har nog med bekymmer i sitt liv så är nu även Sanny borta. Han och Saga fick gå ut igår runt sjutiden och sen var det bara Saga som ville komma in när jag öppnade dörren. Sanny har jag inte sett till sen igår. Han är ju kastrerad och har halsband så han borde inte vilja springa iväg så som Zeplin som är okastrerad. Men man vet ju aldrig så därför sitter jag nu här med en stor klump i magen och är orolig över att aldrig mer få se min lilla Sanny igen. Usch, jag vill inte tänka så men man har gått och saknat Zeplin så mycket och man orkar inte gå igenom samma sak igen fast med Sanny. Jag hoppas bara att de båda kommer hem idag, att de tre kompisarna får återförenas och att allting blir bra igen.

Zeplin:
Saknad sedan den 2 April, 2009



Sanny: 
Saknad sedan den 19 Maj, 2009


Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Du får ge tusan i o släppa ut katterna :)

2009-05-20 @ 14:45:48
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0