Trötthet som inte vill försvinna

Trots att jag sover om nätterna känner jag mig så himla tröttt hela tiden. Jag förstår inte vad som är felet. Kanske är jag inte van att jag hålla igång så mycket som jag gjort de senaste veckorna. Kanske vänjer jag mig. Det tar på krafterna mer än man tror att åka ut till stallet nästan varje dag och rida en till två hästar. Nog om detta.


Jag har snart tvättat klart och ska då börja med middagen som idag blir mycket enkel. Pasta med ostsås och bacon. Snabbt, gott och enkelt. Så som man vill ha det en slappdag som denna. En dusch står också på schemat för att man ska piggna till lite till ikväll när Robinson är på TV.

Katterna sover nu och kanske skulle man ha gjort dom sällskap men man har som vanligt fastnat framför datorn. Farligt sånt här. Det finns bättre saker att lägga alla sin dyrbara tid på. Dags att fixa den sista tvätten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0