Torsdag = Lyxfällan

Precis som rubriken lyder så blir det lyxfällan för mig ikväll på TV...om jag inte har somnat vill säga. Nu när man är hundvakt till Husky igen så blir det många långa promenader. Dessutom har man ju numera en häst att motionera också så man håller igång mycket vilket resulterar i att man knappt orkar hålla ögonen öppna mot kvällen. Detta är rätt skönt för jag somnar fortare än vanligt. Annars kan jag få ligga vaken i flera timar innan jag lyckas somna.

Jag har precis ätit frukost efter att ha varit ute på en promenad med Husky. Snart ska jag bege mig till stallet och ta ut Tolli på en tur i skogen. Sedan hem och gå med Husky igen.


Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Nej de har inte hört av sig, jag ringde i tisdags och då sa de att de skulle återkomma med en tid, så jag väntar på att de ska ringa. Men jag fick samtal om ett annat jobb igår, näst intill heltid, även de ska återkomma om en intervju :)

2009-03-19 @ 09:22:11
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Elin

sv. Tack ska du ha! ^^, Hoppas du får en fortsatt trevlig dag! :D

2009-03-19 @ 12:39:44
URL: http://svartspets.blogg.se/
Postat av: Sara

Mimmi hälsar tillbaka.

2009-03-19 @ 15:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0