Dammråttor och musik som dånar genom lägenheten

Nu är jag i full gång med storstädningen och för att få allting gjort och för att få allting att bli lite roligare spelar jag musik på hög volym. Än så länge är bara badrummet klart och jag har ingen som helst motivation för detta....är bara så trött och skulle hellre vilja gå och krypa ner under en filt och sova en stund och sedan ta ett varmt bad innan Lets Dance börjar. Men jag vill få städningen gjord och jag lär nog inte hinna ta ett bad eftersom jag måste laga mat också. Usch, vad lat jag känner mig.

Ni vill nog inte veta hur sktitg min lägenhet är. Hundhår, katthår, kattsand överallt och damm i alla hörn. Ser ut som om jag aldrig städar, vilket jag gör, varje vecka och flera gånger. Jag är väldigt ordningsam och hatar att ha det stökigt, varav min panik över att det är så skitigt just nu. Men snart kommer lägenheten att glänsa och gud så skönt det kommer att kännas när jag är klar. Pust. Nu är det bäst att jag fortsätter med skitgörat.

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: Precis! Därför hejar jag på Magnus. Det är så orättvist om Laila vinner!



Kram

L

2009-03-27 @ 17:27:44
URL: http://accessoar.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hej!

Nu är det äntligen fredag och helgen är här, vad ska du göra i helgen? (:

2009-03-27 @ 17:49:58
URL: http://jjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0