No more lies, just give me back those days at nights

Rubriken stämmer in rätt bra på hur jag faktiskt känner mig innombords. Vad är det med människor nu för tiden? De bara ljuger och sårar! Inte alla...men de flesta. Många är så äckligt egoistiska. Bara de mår bra så är allting lugnt, ungefär den attidityden har de. Själv så försöker man att vara ärlig och vad får man för det? Jo man blir den som får gå och må dåligt, men jag vägrar att sjunka lika lågt som många andra. Aldrig att jag sårar någon annan medvetet för att jag själv ska må bra. ALDRIG! Vet inte vad jag hade för syfte med detta inlägg, jag bara kom att tänka på det när jag läste min rubrik, haha. Skönt med en blogg, så att man kan skriva av sig lite.

No more lies, just give me back those days at nights

Men dessa dagar får man inte tillbaka...Låt inte någon eller några få er att må dåligt. Skit i dessa människor, de mår förmodligen inte bättre själva. Och kom ihåg, det är mycket bättre att vara ärlig, även om sanningen också kan göra ont. Sanningen kommer ändå alltid fram i slutändan och det gör ännu mera ont. Ärlighet varar längst. Sanning kan man förlåta men att förlåta en lögn är mycket svårare. Genom lögner kan man förlora en vän eller en partner och fråga dig själv, är det verkligen värt det? Nej, det är det inte. Våga vara ärlig!

Ha en underbar helg!

Ps. Imorgon gäller det, Sverige möter Danmark, 19.00 på Tv 6


Kommentarer
Postat av: Elle

Haha, vilken gullig vovve!

2009-06-05 @ 21:56:10
URL: http://eldey.webblogg.se/garpur
Postat av: LIENE

sv: så kul att du tyckte det, tack:D

2009-06-06 @ 10:41:56
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0