I’m searching for the space and time in life

Vet inte varför jag har börjat ha rader ur Reginas "Bistra Voda" (engeska versionen) som rubriker. Tyckte att det såg lite trevligare ut med dessa som rubriker eftersom att jag ändå inte kommer på just några. Det där med rubriker kan verkligen få mig på dåligt humör ibland. Jag kommer bara inte på något! Nog om detta. På lördag ska vi fira pappa som fyller 50 och det ska bli kul att träffa min syster och hennes dotter. Man träffas ju inte så ofta numera. Det är skönt att komma hem till Södertälje men visst saknar jag katterna, kommer på mig själv med att jag kollar efter Sanny ibland men inser lika snabbt att han är ju inte här. Min lilla pojke...

I tisdags tog jag och Tolli sällskap med Anna och Steingrimur ut. Tolli var som en helt annan häst. Han var pigg och framåt och ville galoppera och springa på. Sådär har han aldrig varit. Hur kul som hellst. Man kände verkligen att han var mycket gladare men vad det har varit för fel vet vi inte. Kanske kan även en häst drabbas av en depression. Nu får han vila några dagar medans jag är bortrest.

Kommentarer
Postat av: Elle

Vad roligt att Tolli har fått fram gnistan igen! Han tycker alldeles säkert det är roligt att få röra på sig och komma ut och se lite annat än hagen. Det är så härligt att galoppera! =)

2009-06-04 @ 22:54:39
URL: http://eldey.webblogg.se/garpur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0