En veckas ledighet

Har tagit ledigt denna vecka för att vara hundvakt. Visst låter det konstigt?! Jag är arbetslös men har tagit ledigt. Haha. Detta betyder att jag alltså inte får någon ersättning från Försäkringskassan. Pelle, min jobbcoach var dock snäll och fixade så att jag får ersättning för två utav dagarna om jag bara gör en lite uppgift som han skickat ut.

Det har så här långt varit strålande väder samtliga dagar och jag har solat med min syster och hennes dotter idag. Hundarna är dock inte lika glada över värmen, stackarna. Har ordnat så att Olle fått plaska lite i en badbalja som vi har. Han verkligen älskar vatten den där hunden. Han sken som en sol.

Igår kom jag även på att jag har en ryktlåda full med hästsaker från den tiden jag var hästskötare på SRK. Den är nu rengjord och sakerna likaså. Dessa ska med till Tolli så det blir perfekt.

Förlåt för en dålig uppdatering men man kommer väll in i sådana perioder ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0