Veckans träning

Dags att lägga upp ett schema för träning och kost framöver. Jag ska försöka att rida Tolli fyra dagar i veckan ( i alla fall fram tills det att utbildningen börjar, sen får jag se hur mycket man hinner och orkar), jag ska löpträna varannan dag och varannan dag ta en långpromenad samt styrketräna med hantlarna några gånger i veckan. Till detta ska jag börja äta en ordentlig lunch samt äta middag efter löpträningen samt börja ta några mellanmål om dagen. Detta kanske låter lätt men det är det verkligen inte. Det gäller att hålla i detta och inte ge upp efter någon vecka.


jag hade min första joggintur i söndags och skulle också springa igår men träningsvärken satte stop. Bättre att låta kroppen återhämta sig ordentligt när man inte är van. Flyttade springrundan till idag men har fortfarande träningsvärk i benen men lär ge mig ut ändå. Idag har jag ridit 60 minuter samt tränat med hantlarna. Nu hoppas jag verkligen att jag för en gångs skull lyckas hålla i detta. Nu är det bara att köra!

Måndag: Promenad 50 min, ridning 60 min
Tisdag: Joggingtur 60 min, ridning 60 min, hantlar 30 min
Onsdag: Promenad, hantlar 30 min
Torsdag: Joggingtur 60 min, ridning 120 min
Fredag: Ridning 120 min, promenad, hantlar 30 min
Lördag: Joggintur 60 min, promenad
Söndag: Promenad



Kommentarer
Postat av: Emil

Oj, mycket att göra i veckan ;)

2009-07-28 @ 16:20:48
URL: http://emilhudson.blogg.se/
Postat av: Emil

Ja vem vill inte få bättre kondition ;)

2009-07-30 @ 19:16:20
URL: http://emilhudson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0