Stora Byggslaget

Just nu ser jag Stora Byggslaget på TV3. Jag har alltid gillat att se på inredningsprogram samt matlagningsprogram. Jag har nog ett ganska stort intresse för just detta. Man får så mycket ideér och inspiration. Man får en bild av hur man själv skulle vilja ha det. Dessutom brukar slutresultaten alltid bli så himla bra. Vad gäller matlagningsprogram så är det alltid kul att få nya ideér och nya recept. Jag sitter ofta och litar efter just recept och det är kul att testa nya (om jag lyckas med dem vill säga).

Efter detta blir det Lyxfällan (dock repris) där man också kan få många goda råd. Var skeptisk till Lyxfällan när det började sändas och såg inte de första programen, sedan såg jag ett avsnitt och var fast. Nu älskar jag detta program.



Charlie och Mathias från Lyxfällan

Kommentarer
Postat av: Lina

Stora Byggslaget ser jag också :)

2009-07-08 @ 20:26:42
URL: http://hyresfemman.wordpress.com
Postat av: Emma

Ja båda programmen är bra!

2009-07-08 @ 20:55:20
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0