Nu har jag varit duktig

Idag red jag en liten tur på Tolli barbacka och han var riktigt bekväm att rida på utan sadel. Han är väl så rund nu efter allt gräs. Efter turen var det dags att ta tu med de icke lika roliga sysslorna, nämligen att skura i Tollis box. Efter att ha slitit i en timme var jag äntligen klar med EN vägg. Det är inte lätt ska jag säga för det måste ha varit längesen någon skurade där inne. Bara en vägg klar och detta betyder att det är tre kvar : ( Gud så skönt den dagen jag är klar...




FÖRE



EFTER




Kommentarer
Postat av: Elle

Oj vad duktig du är då! Vad fint det blir efteråt, man ser verkligen skillnaden.

Jag ska lägga upp lite bilder från Bastmora senare ikväll, jag och pappa har målat stallet vitt för ca två veckor sedan. Där kan man också snacka om skillnad. :) Fint blir det iallafall ett tag, innan hästarna kliar sig på väggarna...

2009-07-27 @ 19:04:57
URL: http://eldey.webblogg.se/garpur
Postat av: Anonym

Haha, ja barbacka är härligt. Jag och mamma red också barbacka idag!

2009-07-27 @ 19:36:17
Postat av: Fröken Viktig

sv: nej duka finns knappt kvar, tror alla butiker har bytt namn :) men var glad att du fick pengar iaf :) KRAM

2009-07-27 @ 19:39:37
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0