Joggingrunda och ilskna myggor

Idag blev det en joggingrunda på 40 minuter och jag måste erkänna att det var lite jobbigare att springa idag...kanske hade inte min kropp hunnit återhämta sig ordentligt. Man får ju inte glömma att man inte är van vid att vara ute och springa. Efter joggingrundan blev det lite styrketräning med hantlarna... förhoppningsvis kan man få lite armmuskler snart : ) Haha. Efter middagen blev det en promenad på ca 30 minuter. ilskna myggor vägrade lämna mig ifred och gjorde promenaden mindre rolig men med Regina i MP3 spelaren slapp jag höra dem surra i alla fall. Imorgon blir det en ridtur på ca. 2 timmar och kanske en joggingrunda eller ev. en långpromenad.

Nu ska jag ta och äta ett äpple och sedan lägga mig och läsa en bok. Bjuder på denna bild...Godnatt : )


Kommentarer
Postat av: matilda

Läs gärna inlägget och fundera på om du lever i dåtiden, nuet eller framtiden :)

/Matilda

2009-07-29 @ 22:35:58
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Elle

Jag gillade också Hjálmar, han var så otroligt fin med sina blåa ögon! Hilding var också en av mina favoriter, liksom Leira. Hon är så himla rolig att rida, fort går det med henne! Sedan får jag inte glömma Rökkvi heller, han är mysig! (Skulle egentligen kunna skriva upp alla hästarna, de är speciella allihopa)! :P Hihi

2009-07-30 @ 09:28:41
URL: http://eldey.webblogg.se/garpur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0